środa, 25 marca 2015

Wracam......

Tak dawno mnie tutaj nie było, że aż mam motylki w brzuchu..... Całe szczęście, że hasło jeszcze pamiętam i nie mam problemów z zalogowaniem się :)
Tym razem nie będzie żadnych postanowień i obietnic bo coś słabo mi to wychodzi i potem okazuje się, że nie dotrzymuję słowa, ale mimo wszystko mam nadzieję.............. że będę tutaj częściej zaglądać i Wy również :)
Mój dzisiejszy zestaw to tzw. klasyk. Jeansy + biały t-shirt z elementami czarnych dodatków w postaci butów i marynarki. Prostota i ponadczasowość w jednym.







t-shirt - Łukasz Jemioł
marynarka - Mohito
okulary - Chanel
spodnie - Zara
zegarek - Michael Kors
bransoletka - Tous
torebka - Michael Kors
buty - No Name



15 komentarzy:

  1. Andżeliko, zmieniłaś kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) świetne okularki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie :) Bardzo fajny zestaw. Rzeczywiście bardzo dawno Cię tutaj nie było. Na fb widuję u Ciebie ostatnio fajne rajstopy w odcieniu, który poszukuję. Takie szaro beżowe, miałaś np. w zestawieniu z koralową sukienką i długimi zamszowymi kozakami.
    Mogłabyś napisać jaka to marka i kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to rajstopy Gatta niestety nie posiadam opakowania i nie pamiętam nazwy koloru :(

      Usuń
    2. ja tez chcialam zapytac o te rajstopy, one sa grube ile maja den?

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz i super stylizacja :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz czadowo! Niby taki zwyklaczek a robi robotę ;) Piękna z Ciebie kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Andżeliko :-) Bardzo fajny blog i fajna z Ciebie kobietka. Możesz mi zdradzić ftyzjera do którego chodzisz? Niedługo mam ślub a nie moge trafić na zadnego godnego uwagi ;-) Karolina

    OdpowiedzUsuń